دانشجوی بسیجی

دانشجوی بسیجی
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

چند بیت شعر

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۵۴ ب.ظ

ابتدا حرف دلم را به نگاهم دادم / بوســه می خواست لبم ، گنبد خضرا خم شد

خم شد آهسته از اسرار ازل با من گفت / گفت: ایـــوان نجف بوسه گه عالم شد

بعد هم پشت همــان پنجره ی رویایی / چشم من محو ضریحی که نمی دیدم شد

خواستم گریه کنم بلکه بر این زخم عمیق / گریه مرهم بشود ، خون جگر مرهم شد

گریه کردم ، عطش آمد به سراغم ، گفت / به فدای لب خشکت ،  همه جا زمزم شد

آنقدر دور حـــــــــرم سینه زدم تا دیدم / کعبه شـــــش گوشه شد آنگاه دلم محرم شد

روی ســـــــجاده ی خود یــــــــــاد لبت افتادم / تشنه ام بود ، ولی آب برایم ســــــم شد

زنده ماندم که ســــــــلامی به ســـــــــلامی برسد / از محمد به محمد که میسر هم شد

من مســـلمان شده ی مذهب چشمی هستم / که در آن عاطفه با عشق و جنون توام شد

ســــــال ها پیر شـــــــدم در قفس آغوشــــــــت / شــــــکر کردم ، در و دیوار قفس محکم شد

کـــــاروان دل من بســـکه خراســـــــــــان رفته است / تار و پود غزلم جاده ی ابریشـــــــــــم شد

ســــــالها شــــــعر غریبانه در ابیات خویش / خــــــــــون دل خــورد که با دشـــــمن خود همدم شد

داشــــــتم کــــــنج حــــــــرم جامعه را میخواندم / بــــــــرگ در بـــــــــرگ مــــــفاتیح پر از شبنم شد

یازده پـــــله زمین رفــــــــــت به ســــــــــمت مـــــــلکوت / یک قــدم مانده به او کار جهان در هم شد

بـــــــــیت آخـــــــــر نکند قافیه غافلگیـــــــــــرت / آی بـــــــــــرخیز ز جا قافـــــــــــیه یا قائـــــــــــم شد...

شاعر : سید حمیدرضا برقعی
۹۳/۱۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد احمدزاده

نظرات  (۱)

سلام
با مطلب خواستگاری از دختر یک روحانی به روزم.
http://alamtab.blog.ir/post/91

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی