دانشجوی بسیجی

دانشجوی بسیجی
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

خورشید عالم تاب من ظهور کن...

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷ ق.ظ

 که چون یتیمان کوفه کاسه شیر به دست فرق شکافته مولا شدم

هنوز غم جانگداز محراب خونین هم نشین شب هایم بود

که تشتک خونین جگر پاره ی شب نشین بقیع را جلوی دیدگان پر از اشکم نهادند

 و من با کوله باری از درد چون پروانه ای شیدا به دور شمع میگشتم و میسوختم

از نفس افتاده و مویه کنان علم کاروان در برابرم قد بر افراشت

و شدم صحرا نشین غم کربلا

غم دست بریده

گوش بریده و گوشواره خونین

غم تیر سه شعبه

و گلوی سپید غرق خون شش ماهه ی رباب

و غم جانسوز سر بریده...

سر بریده ی مولایم حسین (ع)

چله نشین غم کربلا بودم که  سجاده نشین غم سید الساجدین شدم

نفسی برایم نمانده بود

فاطمیه به سر آمد

محرم گذشت

صفر وداع کرد
و اکنون من در نقطه ای ایستاده  ام که مولایم

مهربان آقایم

غم نشین عروج پدر است

و در آستانه ی امامت و ولایت

و من شاد و سرمست از رسیدن امامت آقایم...

و هم چنان حیران از این همه انتظار

انتظاری که سالهاس برای پایان خود منتظر است و به سر نیامده

خورشید عالم تاب من

ساقی کربلا

مهربان مولایم

ظهور کن

ظهور کن

اللهم عجل لولیک الفرج...!

۹۲/۰۷/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد احمدزاده

نظرات  (۲)

سلام
وبلاگ شما در "نقل قول" پاتوق وبلاگنویسان ارزشی ثبت گردید.
چشم به راه مطالب خوبتان هستیم
با لینک "نقل قول" ، پاتوق وبلاگنویسان ارزشی را به دوستان خود معرفی نمایید.
باتشکر
این جمعه هم گذشت و نیامد..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی