دانشجوی بسیجی

دانشجوی بسیجی
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

گزارش ششمین جلسه افسران سایبری خوزستان

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۰ ب.ظ

یکی از نکته هایی که سخنران جلسه بدان اشاره کرد هفت کلید واژه ای بود که رئیس جمهور آمریکا اوباما در برخورد با ایران مطرح کرده است که این هفت کلید واژه عبارتند از: 1- تحریم و تشدید تحریم ها 2- عملیات و جنگ اطلاعاتی 3- جنگ روانی 4- بی ثبات سازی محور (مرزهای) ایران از طریق فعالیت های گروهک های تروریستی 5- مذاکره و شرطی کردن ایران 6- تهدید معتبر نظامی 7- بی ثبات سازی داخلی ایران.

در این جلسه آقای شهریاری به سخنان و اقدامات دیگر مقامات آمریکایی در جهت براندازی حکومت و نظام جمهوری اسلامی ایران پرداختند از جمله خانم رایس که گفته بود من می خواهم در خاور میانه یک زایش بدون درد اتفاق بیفتد.

در بخش دیگری سخنران جلسه به مراحل مبارزه آمریکا با ایران اشاره کرد و گفت: مبارزه آمریکا و ایران ابتدا با جنگ سخت شروع شد که پس از انقلاب در مرحله اول سعی کردند که یاران امام خمینی (ره) را ترور کنند که این کار توسط گروهک منافقین به رهبری مسعود رجوی اتفاق افتاد که آنها موفق شدند به عنوان نمونه شهید رجایی، باهنر، مطهری و بسیاری از نخبه های انقلاب اسلامی به اضافه هفده هزار نفر از مردم ایران را ترور کنند(3) در مرحله بعدی آمریکا یک مست لا یعقلی را به نام صدام تکریتی به جان ایران انداخت که این جنگ 8 سال طول کشید و هزینه های هنگفتی (مالی و جانی) را به ایران تحمیل کرد.

در مرحله دوم براندازی ایران به تلاش های آمریکا در خصوص کودتاهایی از قبیل کودتای نوژه و جریان طبس و در ادامه به ماجرای لانه جاسوسی نیز اشاره شد. و در مرحله سوم تلاش آمریکا برای براندازی ایران به تغییر ادبیات آمریکا با ایران اشاره شد که این تغییر تبدیل برخورد سخت به برخورد نرم با ایران بود. آقای شهریاری در این راستا به نظریه جین شارپ با عنوان فروپاشی بدون خشونت اشاره کرد.

در این جلسه اعلام شد که وبلاگ اختصاصی افسران سایبری خوزستان رسما شروع به کار کرد. و همچنین برای ارتباط بیشتر دوستان یک فروم در پایگاه خبری خوز نیوز به نام این انجمن راه اندازی گردد. که دوستان و علاقه مندان می توانند با عضویت در این فروم ارتباط بیشتری با اعضا داشته باشند.

در نهایت جلسه ساعت 21 و 30 دقیقه به اتمام رسید.


۹۲/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد احمدزاده

نظرات  (۱)

۱۴ مهر ۹۲ ، ۰۱:۰۴ خورشید عالم تاب
ممنون که خبر این جلسه رو بازنشر دادی.
قشنگ میشه اگر خودت هم نظری داری در پانوشت این مطلب اضافه کنی.
من لینک این اطلاع رسانی رو که شما در وبلاگت انجام دادی در همان پست گزارش درج می کنم.
قربان شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی